بِسْـــــــــمِ اَللّهِ الرّحْمن الرّحيم

بِسْـــــــــمِ اَللّهِ الرّحْمن الرّحيم

is reading :)

PANJANG USIA ABAHKU :)

Assalamualaikum !

ni ABAH. semua panggil abah.
tapi kalau aku dtg mood nak mintak penampaq,
aku panggil BABAH

cara nak aplikasikan word babah tu?
 contoh macam bunyi moto kesayangan abah kt luar umah balik.
then kita jerit tak kisah dlm posisi mana sekalipun
"yeay!yeay! babah dah balik yeay!"
ok umor dah 19 terjerit-jerit mcm tu mau tak rasa nak pelempang sedaih?


ni abah dulu.
muka macam meow2 segak bergaya. ecececee


ni abah yang sekarang
rambut makin berkurang malah populasi warna hitamnya juga berkurang
mata yang sepet,muka yang garang
namun tetap sama segak bagi saya


  ini bersama peneman sepanjang hayat sgt sangat penyabar orangnya.




 gambar atas ni?
 setelah dok mencari bermacam helah tak mau ke hospital besar,
namun tersangkut pula di wad hospital swasta.hahaha.
seshomey je.cover malu lettew~


ABAH,
mungkin dah ramai kawan2 rapat aku dgr aku suka bahan abah 
cakap abah ni golongan baby boomer. :D
golongan yg lahir sebelum merdeka.
so gaya fikiran golongan ni akan lain dari cara kita skarang.
tapi abah ok hape dapat ubah,
contohnya,
abah dah guna handphone walopon tak pandai bermesej.
dulu sebut bangku, sekarang sebut kerusi.
HAHAHA!

kerat buang.tutup buang.berenti buang.  aku bash balik "abah ni smua nak buang dah tu apa yg tinggai nnti kt dlm umah ni??"

abah selalu cakap, pegang prinsip macam abah.
apa-apa pun,mesti BERSEDIA

" he is handsome. strong. awesome. sarcastic funny. He can be a scary monster. fierce but i think he looked so lovely in that way. responsible. unpredictable. his small eyes look so funny for me. HAHA. i LOVE him more because now he had 4 kitten yg mengada much smpai rasa nak lempang. " - Maya Tan


this is what i buy to abah on my way back to ipoh. it's tooooo simple but u will understand rite. kalo boleh nk request abah pin kat kain pelikat~

to En.Ismail a.k.a Mr.Tan : happy belated besday abah ♥♥♥ stay strong.stay healthy. stay cute. may Allah bless abah dunia akhirat. 


dan kenapa aku wish kat blog? fb? n twitter? 
kompem la abah xdak smua tu.haihhh -..-
tapi sebab malu hookeyy
tringin je cakap tapi aku tau kalo la aku brani buat sweet2 tu
mesti la abah suka..kan?
tapi abah akan respond mcm gmba bawah ni,


"did i know u?"
"budak ni buang tebiat,abaikan~~"
hmmhmmm.

*our way to cover malu 

so semua yang baca entry aku, mohon doakan kesihatan Abah 
sentiasa cemerlang,gemilang serta terbilang HAHA


 

Template by Best Web Hosting